W przypadku handlu detalicznego, więcej odwiedzających to zazwyczaj większa sprzedaż. Pięknie zaprojektowane witryny sklepowe mogą w pewnym stopniu spełnić swoje zadanie. Jednak coraz więcej sprzedawców detalicznych odkrywa moc treści cyfrowych i interaktywnych mediów.
W przypadku handlu detalicznego, więcej odwiedzających to zazwyczaj większa sprzedaż. Pięknie zaprojektowane witryny sklepowe mogą w pewnym stopniu spełnić swoje zadanie. Jednak coraz więcej sprzedawców detalicznych odkrywa moc treści cyfrowych i interaktywnych mediów.
Doskonałym sposobem zwiększeni atencji oraz przyciągnięcia większej ilości klientów są monitory reklamowe. Zobacz jakie są największe korzyści wynikające z ich wykorzystania.
Dobre, pierwsze wrażenie
Kinowy efekt ściany wideo w witrynie sklepowej przyciąga większym niż w rzeczywistości rozmiarom, które prezentują polecane produkty i przyciągają uwagę. Zaangażowanie emocjonalne odbiorcy i możliwość przedstawienia historii, która jest czymś o wiele więcej niż tylko samym produktem, pozwala osiągnąć bardzo dobre rezultaty.
Dodatkowo, ściany wideo posiadają ogromną zaletę w postaci bardzo dobrej widoczności z dużej odległości. Sklep jest zatem dobrze widoczny, nawet z dużej odległości.
Atencja
Stworzenie dopracowanej wystawy sklepowej zajmuje zwykle dość sporo czasu. Umieszczenie jednego lub więcej wyświetlaczy cyfrowych w witrynie umożliwia aktualizację ekspozycji, uzupełniając je jednocześnie o aktualne informacje dotyczące np. aktualnej oferty. Monitory reklamowe umożliwiają również uwzględnienie aktualnych czynników zewnętrznych jak np. pogoda, niezależnie od tego, czy sklep jest otwarty czy zamknięty.
Wnętrze dużego sklepu może być dość hałaśliwe lub zatłoczone. Większe i bardziej widoczne monitory reklamowe umożliwiają w tym przypadku również lepszą ekspozycję przekazu reklamowego.
Storytelling
Sztuka opowiadania historii od dawna odgrywa istotną rolę w zakresie wzbudzania atencji. Digital signage to dynamiczny, kolejny krok w wprowadzaniu storytellingu nowoczesnego sklepu. Jest tak, ponieważ wykorzystanie ruchomych mediów do sprzedaży stylu życia, a nie tylko produktu, jest o wiele bardziej emocjonalne.
Kontrola przekazu
Obecnie, rozwiązania AI umożliwiają nie tylko monitorowanie sprzedaży za pomocą obrotów i przychodów, ale także sprawdzenie, kto patrzy na konkretny monitor reklamowy. To z kolei, za pomocą odpowiednich treści przygotowanych na podstawie danych np. demograficznych, pozwala odpowiednio kierować klienta.
W praktyce oznacza to większe zaangażowanie klientów oraz uzyskanie wyższego wskaźnika sprzedaży.
Elastyczność
Wyświetlacze cyfrowe mogą wyświetlać treść umieszczoną w chmurze, co znacznie ułatwia zarządzanie przekazem, który pozostaje istotny i aktualny. Utrzymywanie zaangażowania i informowanie klientów nigdy nie było łatwiejsze. Monitor reklamowy sprawdzi się zarówno podczas reklamowania najnowszej kolekcji odzieży w danym sezonie jak również szybką aktualizację menu restauracji.
Rozpoznawalność marki
Ekrany LED w sklepie to również bardziej nowoczesny wygląd, który może nadać wnętrzu nieco więcej życia. Wykorzystując wiedzę projektantów i architektów, monitory reklamowe posłużyć mogą dla wzmocnienia rozpoznawalności marki i jednocześnie zbudować przewagę konkurencyjną. To świetny sposób na wyróżnienie sklepu, praktycznie w każdej branży.
Artykuł partnera.









